LinkedIn-in-Pharma

LinkedIn-in-Pharma, door Lynn O’Callaghan

Samen met LinkedIn expert Perry van Beek van Social.One hebben NXT Pharma en Pharmamarketeer (Medix) een speciaal op farma gericht programma ontwikkeld om de kracht van LinkedIn ook in farma te benutten. Perry van Beek is schrijver van het boek ‘LinkedIn Sales Navigator voor dummies’.

Farmamarketeer, zet u het transtheoretisch model al in?

Farmamarketeer, zet u het transtheoretisch model al in?, door

U wilt een gedragsverandering bewerkstelligen bij een arts, namelijk het voorschrijven van het juiste geneesmiddel voor de juiste patiënt. U gaat aan de slag en ontwerpt een multichannel strategie. Maar past u bij het bepalen van uw strategie ook theorieën en modellen uit de sociale wetenschap toe?

Risicocommunicatie voor farmamarketeers: 6 tips

Risicocommunicatie voor farmamarketeers: 6 tips, door

We spreken van risicocommunicatie wanneer u met een arts of patiënt communiceert over de bijwerkingen van een medicijn of de gevolgen van een ongezonde leefstijl. Of u nu face-to-face communiceert of via een artikel op uw website, u heeft het over risico’s met een bepaald doel, namelijk: mensen informeren zodat zij tot een weloverwogen beslissing komen, gedragsverandering, of het maken van een realistische risico-inschatting. Goed om uw risicocommunicatie eens onder de loep te nemen.

Follow us