Word jij onze nieuwe collega?

Word jij onze nieuwe collega?, door Rob Koenraads

Medix Publishers is een innovatief bedrijf dat gespecialiseerd is in medische communicatie. Wij ontwikkelen offline en online medisch wetenschappelijke content, waaronder nieuwsberichten, apps, publicaties, blogs, e-learnings, weblectures en videospecials. Momenteel zijn wij op zoek naar een enthousiaste en accurate projectcoördinator en een outputgericht en communicatief vaardige medisch redacteur.

Medix mediapartner van Emerce Health

Medix mediapartner van Emerce Health, door Lynn O’Callaghan

Emerce Health is een toonaangevend congres over de laatste relevante ontwikkelingen, nieuwste toepassingen, innovaties en de impact daarvan op de zorg. Deze onderwerpen staan dichtbij de kernwaardes van Medix; betrokken, vooruitstrevend en flexibel. Daarom heeft Medix een langdurige relatie afgesloten met Emerce om als mediapartner van Emerce Health te fungeren.

LinkedIn-in-Pharma

LinkedIn-in-Pharma, door Lynn O’Callaghan

Samen met LinkedIn expert Perry van Beek van Social.One hebben NXT Pharma en Pharmamarketeer (Medix) een speciaal op farma gericht programma ontwikkeld om de kracht van LinkedIn ook in farma te benutten. Perry van Beek is schrijver van het boek ‘LinkedIn Sales Navigator voor dummies’.

Farmamarketeer, zet u het transtheoretisch model al in?

Farmamarketeer, zet u het transtheoretisch model al in?, door

U wilt een gedragsverandering bewerkstelligen bij een arts, namelijk het voorschrijven van het juiste geneesmiddel voor de juiste patiënt. U gaat aan de slag en ontwerpt een multichannel strategie. Maar past u bij het bepalen van uw strategie ook theorieën en modellen uit de sociale wetenschap toe?

Follow us