LinkedIn-in-Pharma

LinkedIn-in-Pharma, door Lynn O’Callaghan

Samen met LinkedIn expert Perry van Beek van Social.One hebben NXT Pharma en Pharmamarketeer (Medix) een speciaal op farma gericht programma ontwikkeld om de kracht van LinkedIn ook in farma te benutten. Perry van Beek is schrijver van het boek ‘LinkedIn Sales Navigator voor dummies’.

LinkedIn mag eigenlijk niet meer ontbreken in de marketing mix binnen farma & life sciences. Want zorgprofessionals in Nederland zijn inmiddels ruim vertegenwoordigd op het platform en er zijn heel veel mogelijkheden voor het aangaan van interactie en het zorgen voor verbinding met HCP’s. Met LinkedIn ontstaat ook de mogelijkheid om zorgprofessionals te bereiken, boeien en binden die via traditionele kanalen minder benaderbaar zijn. Wat zijn de voorbeelden van succesvolle inzet door farma? Welke campagnes werken wel en welke niet? En hoe zorg je ervoor dat binnen de eigen organisatie iedereen meegaat met de inzet van LinkedIn?

Praktisch:

  • Duur: 1 dag, 09.30 – 16.30 uur + voorbereiding: eLearning sessies LinkedIn profiel
  • Locatie: Regus White Point, Laarderhoogtweg 25, Amsterdam
  • Investering: € 995-. ex btw
  • Inclusief: Online Social.ONE eLearning (twv € 150,-)
  • Inclusief locatiekosten, parkeren, lunch, snacks en drankjes

Eerstvolgende opleidingsdagen:

  • Dinsdag 25 juni 2019, Amsterdam
  • Dinsdag 3 september 2019, Amsterdam
  • Donderdag 24 oktober 2019, Amsterdam

Mocht u belangstelling hebben, meldt u zich dan aan via onderstaande link:

Ik ben erbij!

We zien u graag op 25 juni 2019.


Voor vragen kunt u contact opnemen via: 

020 820 1166 | info@medixpublishers.nl

Commenting, powered by Disqus

« Terug naar het overzicht

Follow us